terugtrekken uit de marathon

Buggy Specific

terugtrekken uit de marathon

Postby lasky1994 » Thu Dec 14, 2017 5:08 pm

Herinner je je je eerste race ooit? Mijn eerste race was in Leeds in het Roundhay-park. Het was een vrouwen 5k. Ik viel in de eerste minuten om en werd daardoor een paar weken gewond. Ik was nog maar net begonnen met hardlopen, dus dit was heel vervelend! Mijn volgende race was de Marathon van Londen in 2009. Ik dacht dat ik me net Nike Air Presto Herre zo goed aan de achtervolging zou kunnen vasthouden en recht naar binnen Nike Benassi Damen zou duiken in het diepe einde.

Hoe ging het met je? Ik voltooide mijn eerste marathon in 3 uur en 53 minuten en 3 seconden. Ik liep weer een paar maanden nadat ik mijn dochter had in 2012 en voltooid in 3 uur en Adidas Zx 700 Herren 53 minuten en 1 minuut. Ik heb mijn tijd met twee seconden verslaan!

Wat is je grootste loopprestatie? Ik heb de London Marathon in totaal drie keer gerund. 2010 was mijn PB; Ik heb het voltooid in 3:31:01. Het zou mijn droom zijn om dat te verslaan. Ik heb ook de halve marathon van de Royal Parks dat jaar in 1:35 voltooid. Dat was absoluut mijn fitste jaar! Wanneer iemand om een ??trainingstip vraagt, wat vertelt u hen dan? Zet vaseline op uw voeten om blaren te voorkomen, investeer absoluut in de juiste trainers en vooral train. Denk niet dat je gewoon op Adidas Nmd Femme de dag kunt opschieten omdat het moeilijker zal zijn dan je denkt! Ook Nike Air Max 98 Dame droeg ik de verkeerde trainers toen ik in 2013 de heuvel op ging en daardoor een blessure opliep. Daarom moest ik me dat jaar terugtrekken uit de marathon.

Vind je het leuk om gadgets te gebruiken? Ik gebruik mijn iPhone om naar muziek te luisteren en ik gebruik ook een Garmin om mijn afstand te volgen en mijn snelheid te controleren. Ik heb het dit jaar helemaal niet gebruikt tijdens de training, maar zal het zeker op marathondag gebruiken omdat het me op het goede spoor houdt. Het is verbazingwekkend omdat het je vertelt hoeveel calorie?n je ook hebt verbrand. Teleurstellend, de marathon is slechts ongeveer 2500 calorie?n. Maar ik schijn altijd een extra kwart mijl te lopen op de dag. Ren je naar muziek? Waar luister je naar? Ik heb een 'runningmix' waar ik continu nummers aan toevoeg. Mijn huidige favoriete loopnummers zijn de Killers Nike Air Pegasus 83 Mens 'Mr Brightside, Call Me Maybe van Carly Rae Jepsen en Pompeii en Laura Nike Air Pegasus 89 Mujer Palmer van Bastille.

Wat is je favoriete mateloosheid na de race? Ik heb altijd de intenties om pizza te eten en wijn te drinken, maar om eerlijk te zijn, alles wat ik wil is water- en herstel-eiwitshakes. Het is niet zo opwindend. Ik heb zelfs de laatste keer een enorme plak cake afgewezen bij de finish. Ik kan in dat stadium gewoon niet tegen eten - duidelijk is mijn lichaam nog steeds in shock van de afstand dat het net is weggelopen!
lasky1994
Trax II

Return to Piranha